Kąpiel

Awatar użytkownika
angels2708
Posty: 64
Rejestracja: 28 grudnia 2012, 11:07

Re: Kąpiel

Postautor: angels2708 » 30 grudnia 2012, 15:25

ja właśnie też zamierzam moją wykąpać ale kurde właśnie nie wiem jaki szamponik do niej zakupić :( może coś doradzicie.
->Shilla 18 październik 2012
-->W domku od 28 grudzień 2012

Awatar użytkownika
muzanka
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 12 marca 2012, 19:15
Lokalizacja: Łódź

Re: Kąpiel

Postautor: muzanka » 30 grudnia 2012, 23:15

Poczytaj temat "Szampony" w tym dziale. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
angels2708
Posty: 64
Rejestracja: 28 grudnia 2012, 11:07

Re: Kąpiel

Postautor: angels2708 » 3 stycznia 2013, 11:45

dzieki
->Shilla 18 październik 2012
-->W domku od 28 grudzień 2012

Awatar użytkownika
Mawet
Posty: 347
Rejestracja: 12 czerwca 2012, 22:59
Lokalizacja: ok. Gniezna

Re: Kąpiel

Postautor: Mawet » 3 stycznia 2013, 21:53

A jak suszycie swoje chowki?
Roxy panicznie boi się suszarki. :S W ruch idzie stos ręczników, ale i tak chodzi później wilgotna. Wiem, ze to źle, może się przeziębić i wgl to złe dla sierści. :? Jednak jeśli boi się suszarki to jakie mam inne wyjście? :ermm:
Pozdrowionka.
Malwina, Roxy i Demon

Awatar użytkownika
muzanka
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 12 marca 2012, 19:15
Lokalizacja: Łódź

Re: Kąpiel

Postautor: muzanka » 4 stycznia 2013, 00:33

Spróbuj stopniowo przyzwyczajać ją do suszarki - najpierw niech się oswoi z jej widokiem (pozwól popatrzeć, powąchać), potem możesz spróbować użyć suszarki do głaskania (oczywiście wyłączonej :) ). Kiedy Roxy trochę się przyzwyczai, połóż włączoną na podłodze. W pierwszej chwili pewnie mała ucieknie, ale możliwe, że ciekawość przezwycięży strach i będzie chciała "pokonać ryczącego potwora". :D Jeśli podejdzie - nagroda; jeżeli nie - wyłącz i zobacz co zrobi. Podejdzie do wyłączonej - nagroda. Włącz znowu... Ważne, żeby to była zabawa. :) To na pewno trochę potrwa, ale Roxy sama musi się przekonać, że nie taki diabeł straszny. ;) Dopiero jak przestanie uciekać na widok suszarki można stopniowo puścić nadmuch na futro. I najlepiej zaczynać od ogona, grzbietu, nie od głowy, bo psy jakoś za tym nie przepadają. :lol:
Przy tych pogodach nie ryzykowałabym kąpieli, jeśli nie możesz psa dokładnie wysuszyć.
Obrazek

Awatar użytkownika
angels2708
Posty: 64
Rejestracja: 28 grudnia 2012, 11:07

Re: Kąpiel

Postautor: angels2708 » 4 stycznia 2013, 13:11

dobrze wiedzieć :P ja jeszcze mojej nie kąpałam i chyba robię to dopiero na wiosnę , boję się że się przeziębi mi jak wieczorem ją wykąpie a do rana mi nie wyschnie jak nie da się osuszyć suszarką a myślę że będzie tragedia u mnie bo czeszę ją na spaniu :( i panicznie boi się odkurzacza więc do suszarki nie podejdzie nic a nic. Mysli być jeszcze jakieś inne wyjście jeśłi nie da się suszarką :)
->Shilla 18 październik 2012
-->W domku od 28 grudzień 2012

Awatar użytkownika
Mawet
Posty: 347
Rejestracja: 12 czerwca 2012, 22:59
Lokalizacja: ok. Gniezna

Re: Kąpiel

Postautor: Mawet » 4 stycznia 2013, 13:14

Dziekuje bardzo za rade. Na pewno zaczne juz tak robic. Poki mala mloda bede Ja przyzwyczajac. :D Nie dawno polozylam suszarke na podlodze. Roxy nie podeszla ani do wlaczonej, ani do wylaczonej. :( Cos czuje, ze teraz suszarka nie bedzie miala czasu przesiadywac w kartonie. :lol:
Pozdrowionka.
Malwina, Roxy i Demon

Awatar użytkownika
angels2708
Posty: 64
Rejestracja: 28 grudnia 2012, 11:07

Re: Kąpiel

Postautor: angels2708 » 4 stycznia 2013, 20:31

dziś pokazałam małej co to suszarka .. ku memu zdziwieniu :P szczekała latała i chciała się bawić troszkę uciekała od niej ale myślałam że będzie gorzej :P
Muszę dziennie tak robić to może będzie wiedziała że to świetna rzecz się suszyć. Ale chyba muszę kupić suszarkę z letnim nawiewem bo taki ciepły nawiew to nie najlepszy jak dla tej rasy co nie??
->Shilla 18 październik 2012
-->W domku od 28 grudzień 2012

Awatar użytkownika
muzanka
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 12 marca 2012, 19:15
Lokalizacja: Łódź

Re: Kąpiel

Postautor: muzanka » 5 stycznia 2013, 01:18

Na poprzedniej stronie jest trochę o suszeniu. :) Lepiej, żeby suszarka miała tzw. zimny nawiew, bo nie grozi poparzeniem.
Obrazek

Awatar użytkownika
angels2708
Posty: 64
Rejestracja: 28 grudnia 2012, 11:07

Re: Kąpiel

Postautor: angels2708 » 5 stycznia 2013, 20:42

jak byłam ostatnio o wet , spytał mnie czy ją kąpałam... hm.. no nie.. i zauważył u niej łupież :( co robić... czy teraz tym bardziej nie powinnam jej kąpać??
->Shilla 18 październik 2012
-->W domku od 28 grudzień 2012


Wróć do „Pielęgnacja”